Wednesday, March 18, 2009

Balik KG..

Nak gi jalan jalan....

Well well well...hari ini..sekejap lagi nak bersiap siap nak balik kg dah..Isnin nak mengajar semule..tak puas lagi nak round round Penang..tapi takpelah..nanti aku datang lagi.Hari Khamis..hubby aku kate nak balik awal ckit..sebab dier plak rindu KL katernyer..plan nak singgah Cameron Highland bawak Kyra jalan jalan..tapi camera kesayangan hubby aku dah ilang..kene curik mase kete kene pecah (Nanti aku cerite)..camera aku plak tinggal kg...emm..hopefully that will be the unplanned holiday..kalo hubby aku masuk exit Simpang Pulai -Cameron Highland nanti...akulah yang akan tersenyum lebar...

Bestnyer kalo aku ader laptop..kat sekolah wireless internet..bleh la aku update selalu blog..Emm..nak gi low yat carik laptop yang harganyer under 1500lah...nanti dapat gaji aku ganti balik duit hubby...jangan marah.
K lah..aku nak gi siap siap berkemas n tengahari ni nak bertolak balik dah..Kepada bestfriend aku CT..take care baby dalam poyut tu..kasi anak buah aku tu cumil macam ibu dier..gambar terbaru aku tinggal dalam camera yg aku tertinggal kat kg..(ayat pening)..

No comments:

Post a Comment