Monday, March 16, 2009

U Turn

29 January 2009

Aku dengan tekadnyer menelefon Pegawai PPD tu..borak punyer borak..akhirnyer dier cakap interview adalah pada hari besok 30 January.Alamak..apakah harus aku lakukan.Aku mintak interview Isnin..dier cakap takut nanti jawatan dah xder kekosongan..Aku pun cakap kat dier nak berbincang dulu dengan husband..At last, aku tekad gak nak balik kg..demi mengejar impian terbaru aku untuk menjadi seorang pendidik..Memang kalo boleh nak dapat mengajar di kg..so anak bolehlah mak or mek mertua aku tengokkan.

Aku bertolak dari Penang bas jam 6.30 ptg..Aku ditemani Hubbyku...dan dijangka sampai KL jam 11.00 mlm.Alhamdulilah sepanjang perjalanan tu Khaiyra tido jer..Bangun sekejap-sekejap nak susu...Kol 11 mlm sampai KL..Pakcik aku amik kat Pudu Raya...Then terus hantar gi Bangi, sebab Hubby aku nak pinjam kete Myvi akak dier untuk balik ke Kg kami di Gemencheh, Tampin N9.Pas minum-minum...kol 12 baru gerak ke kg.Hu hu..perjalanan yang biasanya memakan masa 2 jam jadi sejam jer...Emmm....Semoga aku berjaya besok...On My Way to be a TEACHER....


28 January 2009

(Picnic kat Taman Bunge Penang)


(Detik-detik terakhir di Penang)


(Kenangan di Akuarium Pulau Pinang)

Kakak sepupu aku call bagi tau kat Kg aku sekarang ade nak pakai guru sandaran tidak terlatih (..So dier bagi no pegawai PPD Tampin untuk aku hubungi......A week before tu mak mertua & kakak ipar serta anak buah aku datang umah aku..dieorang ajak aku balik kg seminggu duer tapi aku still confuse nak tinggalkan buah hati kesayangan aku En Mohd Firdaus ni...Takpelah..nantibleh samer samer...

No comments:

Post a Comment