Wednesday, October 28, 2009

Assignment......

Semester dua baru saja bermula....BIP baru saja berakhir..Its the time FOR AN ASSIGNMENT....well well..akan aku lalui juga detik detik ini dengan tabah...tugasan yang kadang-kadang aku sendiripun tak cukup tangan mana satu nak buat...then one more thing,,kalo bleh nak lah tugasan tu adalah yang terbaik yang boleh aku hasilkan ...
MY ASSIGNMENT
  1. Dua laporan aktiviti kolokium pembentangan kajian tindakan pelajar senior DPLI Januari 2009.
  2. Ulasan satu buku bahasa inggeris berkaitan dengan TEACHER ACTION RESEARCH.
  3. Ulasan 3 jurnal yang berkaitan dengan TEACHER ACTION RESEARCH yang perlu dikaitkan dengan ulasan buku.
  4. Mencari model-model berkaitan dengan TEACHER ACTION RESEARCH.

hemmmm so far nilah yang aku nak settlekan dulu..di belakang banyak lagi yang sedang menanti..target nak siapkan sebelum Jumaat depan...

I miss my hubby n anak....tapi aku redha dan pasrah lah dengan keadaan semasa ini..kalo aku nak always dengan mereka..so then tak yahlah belajar kan.dok umah jadi fulltime housewife n mother...then..sia-sia jer mak abah menghabiskan duit untuk pendidikan aku dolu dolu....excited gak aku nak siapkan tugasan ni..walaupun still blur blur.....heh heh....

No comments:

Post a Comment