Friday, November 6, 2009

So Tired.....

Wish to have a walk here...NOW......

O....be among one of them HERE....takut la plak tengok ikan belang merah tu...

Emmmm..maksud tajuk pun dah dapat gambarkan keadaan aku sekarang ni...so tired....tired n tired...takder rehat yang cukup..takder tido yang cukup...makan tak menentu..nilah keadaan aku sekarang.adoi..bak kater orang PENGORBANAN...yelah pengorbanan..Aku bukannya kete kebal yang boleh redah semue bende..uhuk uhuk....then mengikut pengiraan aku I GOT another 83 days to go...last dok kat kolej..pastu gi praktikal...tak sabar nak habis belajar ni....Rindu anak aku rindu suami aku...walaubagaimanapun susahnyer akan kuredah jugak.
Besok wedding cousin aku di KL...sepatutnye aku dah berada kat saner ngan mak abah n kyra.tapi memandangkan keadaan aku yang agak kronik ni.mate pun dah tak nak tido dah..sebab dah confious time tido sebenar..tension tension tension tension..takder sape yang paham pun.
Aku rindu sahabat baik aku Ctie...susah nak carik bestfren ni..then jugak Erin..dan jugak Afzan..dan jugak Along..dan jugak Izan.Gmah.Kak Fiza..Lenny...Kak Tihah....Ayu..person person yang best2...hu hu..sedih..Semoga aku terus tabah melalui hidupku untuk beberapa bulan lagi di sini...MISS ANAK N HUBBY SO MUCH...Sebuah kesakitan mencari kebahagian...DAH RASER MACAM RECRUIT PLAK...nak cari kedai gunting botakkan rambutlah...

No comments:

Post a Comment