Thursday, January 22, 2009

Kawan Aku (Ifah) Datang Umah

(Khaiyra & Haris)

Petang tadi, Ifah datang umah aku.Ifah ni aku kenal mase kiteorang same2 check perot dulu.Dier dok kat blok E kondo ni.Anak dier dah 6 bulan lebih dah.Mohd Haris Hussien namenyer...Dier datang anta bubur pulut hitam..emmm..thank Ifah.Anak dier dah 8 kilo lebih dah..Khaiyra 6 kilo lebih dah kot..Pemalu anak dier..Khaiyra plak over ckit..mentang2lah kat umah dier.Nak mengorat la tu.Pakwe tu pemalu..asyik nak menyorok belakang tudung ibu dier jer..Lepas minum & makan kueh yang hubby aku beli, dier pun balik.Sebab Haris dah ngantuk nak tido....Emm nanti aku bawak Khaiyra gi umah dier plak..tak pun lepak2 kat swimming pool depan umah ni...Sekarang ni kat cni panas sangat..tak baik untuk baby2 macam khaiyra ni.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. waah. kyra dah besar. dah pandai merangkak ke? affan baru je blajar meniarap. eheh.

    ReplyDelete