Monday, December 21, 2009

Suamiku Hadiah Tak Ternilai Buatku....

My Boss at Life Department

Bagaikan sebuah novel cinta aku melalui kisah hidupku semalam, hari ini dan mungkin esok bersama seorang lelaki bernama Mohd Firdaus..Anugerah yang terindah buatku dariNya.Syukur kerana aku dikurniakan dengan seorang suami yang penyayang dan penyabar...yang mampu membuat aku tersenyum dikala kesedihan...yang mampu membantuku tanpa diminta...yang mampu bersabar dengan karenahku..seandainya aku.Alangkah aku merasa begitu rugi jika hari ini dia adalah milik wanita lain.Tiada kata yang mampu kuungkapkan betapa aku bersyukur memilikimu..Di hitung saat ini, telah hampir 3 tahun aku bergelar isteri kepada suamiku..dan saat inilah hidupku dihiasai dengan bunga bunga indah..dengan kehadiran CINTA kita Safi Nurkhaiyra..betapa nikmat bahagia telah aku kecapi...SYUKUR YA ALLAH..di atas kurnianMU.....I love U B...

No comments:

Post a Comment