Wednesday, December 30, 2009

Hi Kawan-kawan......

Aku sekarang ni yang sedang membuat esemen2 yang best & mencabar

Assalamualaikum...

Hi kawan-kawan.....
Seandainya aku dicampakkan di laut...aku berdoa padaNya agar aku tidak dibau oleh Jerung...
Seandainya aku sesat di hutan rimba aku pohon agar tiada harimau yang kelaparan pada hari itu...
Seandainya aku diletakkan di padang pasir sahara aku minta agar datangnya seekor unta yang expert bab jalan2 n bawa aku ke tempat yang lebih selamat..
Seandainya aku diletakkan di KLCC atau MidValley aku harap aku mempunyai duit yang mencukupi untuk aku berbelanje (ha...nak belikan hubby hadiah)...
Seandainya aku diletakkan di mana-manalah...aku harap dan berdoa agar aku MASIH ADA PELUANG UNTUK MENIKMATI HIDUP YANG INDAH ini...
Syukur padaMu kerana segala nikmat yang telah Kau curahkan padaku.

No comments:

Post a Comment