Monday, December 21, 2009

Two In One (Picnic & Assignment)

Apa yang adik beradik ni tengok???

Atirah (light pink dress), anak buah aku..anak kakak hubby..kakak dier ni Layyin..anak aku Khaiyra..maser aku pregnant..mereka lah yang menjadi penghibur & mereka sangat xcited dapat adik pempuan macam kyra...Mereka ni dah tiada ayah lagi..(meninggal akibat leukimia) 6 tahun yang lepas...(masa Atirah satahun lebih).Pada hubbylah mereka dapat kasih sayang seorang ayah walaupun sekali sekala sahaja.......

Saintis kecil
(dicium daun tu...aku pun cium jugak sebenarnya)



Anak anak ku.....



Menguji stamina tol jalan kat zoo ni.....

Picnic + Assignmnet...disebabkan aku ada assignment yang perlu diselesaikan iaitu "Video Editing" so dipendekkan mase..sambil menyelam sambil minum air.Untuk assignment kelas Teknologi Maklumat dan Inovasi..aku memilih tema " Mari Melawat Zoo".Emmm....seronok jugak wat video editing.Enjoy dengan hasil yang aku dah cipta..but actually buat video editing ni aku raser always tak PUAS...edit n edit...n edit again n again..sebab nak yang terbaik..cume masa yang membataskanlah.

Masuk kali ni dah 3 kali aku datang ke zoo ni.First time dengan hubby & Kyra, 2nd time dengan mak abah hubby & kyra, dan kali ni dengan Hubby, Kyra, Layyin, Atirah & Irfan.

Actually, best jalan n melawat binatang2 kat zoo ni.binatang dier gemok ckit dibandingkan dengan zoo negara...

Miss GENTING HIGHLAND....."B.....Can't we??? heh heh?"


No comments:

Post a Comment