Thursday, January 15, 2009

Aku Rindu Mak..uhuk uhuk...

Emm..so arini khamis..Khaiyra & babahnyer dah tido.Aku plak rs cam lom ngantuk lg..dengar lagu lagu kat imeen.www.imeen.com.best plak.Lagu Arjuna Mencari Cinta-Dewa ni membuatkan aku teringat zaman2 bercinter dulu..emm..My Dealove Mohd Firdaus Abd Talib..Tadi member aku Nik Nursyukriah@nik syukie msg dier dapat DPLI kat USM, penang..bestnyer..Kenapa aku cakap best?Yelah, wat ms sekarang ni aku teramat2 lah xcited untuk menjadi seorang cikgu.Lepas bersalin dulu aku nak start keje balik tp selepas aku fikir sedalam laut biru dan berbincang dngn husband aku so aku wat final result to be a teacher.Doakanlah aku berjaya yer.InsyaAllah bulan 3/4 ni borang keluar.Im gonna struggle for that.Yu hu...My dream now "CIKGU CRA"..kueng kueng kueng..

No comments:

Post a Comment