Sunday, January 18, 2009

Anakku Yang Kini Membesar

(Khaiyra bersama Tong Chai mama dier)

Khaiyra sekarang dah 5 bulan lebih..begitu singkat rasanye mase berlalu.Khaiyra dah pandai meniarap, sembur2 air liur dier, gigit ibu jari kaki dier, dah pandai kutip barang masuk dalam mulut, dah pandai minum pakai mug die,dah pandai makan, dah pandai angkat punggung & kedepan, dah bergolek2 sampai jatuh katil & dah pandai main sengsorang.Tapi disebabkan ini, aku kene bagi pengawasan yang lebih kat dier.Dah tak boleh tinggal sorang2 lamer2.Kadang2 tu sampai besi buaian dier pun dier gigit.Macam nilah dah jadi ibu..Menyaksikan perkembangan anak dari saat kesaat.Lagi satu x boleh tengok aku pakai tudung..muler lah menangis dengan sekuat hati dier.Dier ingat aku nak tinggalkan dier agaknyer..Buat suamiku yang banyak membantu..aku begitu terharu dengan caramu memberi kasih sayang padaku & Khaiyra.Terime kasih Babah Khaiyra.



2 comments:

  1. ooohh tong chai ader lagi erkk.... rindu kat tong chai ko..he

    ReplyDelete
  2. cra... anak ko dh besar rupenye. xtau ko pn ade blog. nnt aku nk link blog ni kt blog aku ek

    ReplyDelete